Schimbări la nivel înalt la eMAG România: cine este noul General Manager al gigantului
După câțiva ani de investiții în tehnologie și infrastructură pentru servicii, dar și în ceea ce privește diversificarea gamei de produse, eMAG a numit un nou General Manager.
Această funcție este acum ocupată de Irina Pencea, iar din această perspectivă, ea urmează să se concentreze asupra traducerii acestor investiții în beneficii pentru clienți, care să ducă la creșterea potențialului eMAG de a fi o platformă universală de shopping.
Schimbări de bun augur la eMAG România
„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților.
După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.
Trebuie menționat că, din perspectiva de Grup CEO, Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.
„După mulți ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului.
Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri cât mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare.
Este rolul nostru de lider al comerțului online în România să popularizăm soluția de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context”, a declarat Irina Pencea, noul General Manager eMAG România.
Irina Pencea este specialist marketing și și-a început cariera în urmp cu 24 de ani, fiind antreprenor și punând bazele mai multor agenții care au ajutat la construirea unor branduri de succes din România, printre care unele din industrii ca: banking, ecommerce, telecom, retail sau energie.